czwartek, 20 czerwca 2013

... aby upiększyć nasze otoczenie

Niespodziewanie odbyłam w dniu dzisiejszym rozmowę dotyczącą mojego hobby , w czasie której uświadomiłam sobie jak mało prac które wykonuję zamieszczam na blogu .

Poniżej kilka z nich , które na szybko wpadły mi w oko w albumie ze zdjęciami ... 


 

Świecznik szklany

Słoje dla łasucha

Słoje na nutkę ludową

Stojaki do jaj

Serwetnik

Serwetnik
Obrazek

Zawieszki do kuchni

Zawieszki do kuchni

Wieszak
Zestaw łazienkowy
Czekam na komentarze co Wam się podoba a co nie ... ? 
Zapraszam na listę obserwatorów blogu

3 komentarze:

  1. A mi najbardziej podobają się zawieszki do kuchni z krową i kogutem. Proste i ładne ;o) Powodzenia w otwieraniu sklepiku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam wianek z wierzbowych witek jest bardzo prosty do zrobienia.Musi to być tzw. "wierzba płacząca", która ma długie witki, one są tak elastyczne, że nie trzeba ich wcześniej przysposabiać do owijania w koło:) Pozdrawiam.pa

    OdpowiedzUsuń